Proč top experti na SEO v Praze sází na obsahový marketing
Úspěšnost internetových projektů je přímo úměrná úrovni jejich SEO. V Praze si zákazníci mohou vybírat mezi stovkami agentur, než jednu z nich pověří vylepšením svého webu a prodejní konverze. Můžete si tu najmout i pokročilé experty, kteří už pochopili, že je obsah www nutné psát nejen pro vyhledávače, ale také pro lidi. Projděte si za tímto účelem několik zásad obsahového marketingu, ať poznáte specialisty na digitální mezilidskou komunikaci optimalizovanou i pro stroje.
Zůstává na vašem webu lidskost, je-li podroben SEO nejen v Praze?
Mezi největší problémy virtuálního světa patří odtažitost. Tvorba firemních stránek a e-shopů je podřízena jedinému cíly a tím je finanční zisk. Tomu odpovídají jak struktura www, tak veškerá tlačítka, poptávkové formuláře a produktové texty. Kromě toho se dnešní platformy neobejdou bez SEO pro webové vyhledávače, mají-li se zobrazovat potenciálním zájemcům z Prahy a okolí přednostně.
Výsledkem jsou sice profesionální ale velmi sterilní stránky. Lidé pak mívají pocit, že firma neexistuje a považují její online prezentaci za podvod. A právě z této šlamastiky nás dostane obsahový marketing, se kterým s uživateli navážeme vřelý vztah. Jde o to, aby se na webu cítili vítáni. Jako když je v kamenné prodejně obsluhuje milá prodavačka, co si s nimi popovídá a ochotně poradí. Obsahový marketing by tedy měl doplňovat exaktní SEO pro vyhledávací roboty. Specialisté na optimalizaci v Praze ale i v jiných městech proto obohacují weby o nekomerční příspěvky s vysokou informační hodnotou, aniž by tím cokoliv prodávali.
“Zištné” SEO, které vás dostane mezi online topku v Praze
Typickou ukázkou ryze účelové optimalizace bývá vstupní stránka neboli Landing Page. Tvoří ji pádné prodejní argumenty zakončené výzvou k nějaké pro majitele výhodné akci. Může to být nákup nebo odeslání poptávky. Podle druhu akce se lidem připraví tlačítka, aby už je nic nezdržovalo od vykonání kýžené zákaznické aktivity.
Pomocí textového SEO se do Landing Page dosazují klíčová slova, aby se maximalizovala její přirozená návštěvnost. V Praze se vám totiž může stát, že bez optimalizovaného obsahu vyjedete až někde vzadu na 3. stránce robotova seznamu. Před vás zařadí desítky konkurenčních nabídek, kde klíčová slova nechybí. Proto je obsahové SEO pro stroje nezbytné pro váš zisk. Mělo by však zároveň působit i na lidi.
“Nezištné” SEO, které generuje profit nepřímo
Vedle komerční Landing Page se u většiny firemních prezentací a e-shopů vyplatí zařadit i kategorii známou jako blog. Ten je ideální pro bezplatné šíření vašeho odborného know-how, protože ne všichni zákazníci mají při vstupu na www natolik jasno, aby si hned objednali. Většina si budoucí nákup teprve ujasňuje a hledají informace, které jim rozhodnutí usnadní. Pokud jim v tom pomůžeme, získáme jejich důvěru a dříve nebo později utratí své peníze u nás.
Uveďme si to na příkladu architekta. Ten na svém blogu může lidem poradit s optickými triky, kterými vizuálně rozšíří podlouhlé místnosti. Nebo může k nějakému zdařilému návrhu bydlení v paneláku vytvořit slovní popis, kde čtenáři vysvětlí, proč je vhodné položit v malém bytě jednotnou podlahovou krytinu. Současně může do těchto příspěvků zakomponovat klíčová slova. Tím “zabije více much jednou ranou”. Snadnou nalezitelností článku si pojistí vysokou návštěvnost. Tím, že se dělí o své know-how gratis si buduje renomé, důvěryhodnost a také velkou pravděpodobnost, že si ho lidé k realizaci své domácnosti přizvou.
Kombinace SEO a obsahového marketingu je perfektní i pro externí PR články. V Praze si i díky nim zajistíte top pozici na Googlu a Seznamu, kam si kliká drtivá většina uživatelů. Když vaše celková prezentace působí přesvědčivě a lidsky přívětivě, máte zkrátka velkou šanci na solidní obraty. Napište nám do komentářů, jestli už s obsahovým marketingem pracujete, nebo jste o něm dočetli poprvé.